temavecka: mästarnas mästare

Sa nyss hejdå till min käraste syster och sitter nu hemma i soffan och myser framför datorn. Dagen har varit kung, gick runt på marknaden med lollo, och hennes två kompisar Cissi och Sofia! Riktigt skoj! Vi kollade oxå på deras lillebrors fotbollsmatch där vid två, hur spännande som helst!

Efter marknaden och matchen drog vi oss hemåt där vi åt middag med familjen ute i solen, och sen tog det lugnt hemma i soffan. Vid halv sju drog vi oss över till farmor och farfar där vi blev bjudna på tårta, himla gott kan jag lova!

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att bara ta det lugnt. Imorgon får jag sovmorgon och åker bussen med Sandra in. I veckan har vi temavecka där jag och Sandra har valt mästarnas mästare! Är astaggad, hade det förra året oxå och det var hur kul som helst! Och det ska vara bra väder hela veckan som det ser ut, och då blir det ju bara ännu roligare! Uppdaterar mer imorgon, puss❤

 


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka? Klicka då här!

Din e-postadress: (den publiceras ej)

Har du blogg?

Vad vill du säga?

Trackback