SOMMARN HAR KOMMIT TILL UMEÅ

Åh, helt överlycklig! 
Sommaren har äntligen landat i Umeå, och jag hoppas verkligen den är här för att stanna! 
25 grader står tremometern på just nu och jag kunde inte vara lyckligare! 

Kulturnatta idag oxå, vi dansade på torget kl. 12, huuuur kul som helst! Sen hade vi massa flashmobs över hela stan, superskoj! 
Vid tre gick jag och myste i sf-parken med Jennifer, Linn, Naema, Gabbe, David å massa andra. Sen kom ju albertsen oxå!!:D:D:D 

Nämen nu har jag varit hemma och ätit gomiddag med pappa, och vid åtta blir det att åka in till stan igen och träffa alla människor! Men kvällen spenderas med gänget jag nämnde ovanför! Det kommer bli huuuur kul som helst kan jag tänka mig, underbart med sommaaaaar! 
 
 
Sov ju hos Linn i Nordmaling inatt oxå, så jävla kul de vaaaa, har ju saknat min brud! 
vi såg typ världens snuskigaste film å, såjääävulskt... fyfan, aldrig igen säg ja ba!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka? Klicka då här!

Din e-postadress: (den publiceras ej)

Har du blogg?

Vad vill du säga?

Trackback