ajajaj

hallådär!
sitter och drar chillen i sängen nu och funderar starkt på att sova snart... är hur trött som helst, och har inget att göra vaken ändå så..

dagen (och veckan) har varit kung än så länge! varmt som in i helvete och nog jävlar kan man lugnt säga att det tagit på! röd som en tomat är jag och ont gör det kan jag lova! får se hur bra jag sover inatt, haha;)
nämen, utöver brännan så har det varit jättekul, massa roliga grenar och personerna där är ju kung! kul å lära känna andra elever from the school typ.

idag efter vi slutat drog jag ner till stan där jag träffade älskade lilla mongoemma och följde med henne när hon förgäves försökte hitta ett par ballerinaskor.... fanns ingenstans! jävla skit.. så nu taggar hon skolavslutningen med en fin vit klänning och röda converse! HAHAH...;*
ja sen efter ett tag mötte vi upp världens bästa jennifeeeer och hennes kusin madde och vi fyra gick och köpte glaaaass! himla gott, och har ju längtat efter att få träffa jennifer så in i helvete! så kul va de! sen har jag bara haft träning efter de, inge intressant, tihi!

imorgon är det iallafall dom sista grenarna i mästarnas mästare och sedan final.. hehe tror inte att jag kommer till final dock.. menmen, vi ser väl;)

NU, ska jag bara borsta gaddarna sedan blir de att dra till kojjs! puss och godnatt!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka? Klicka då här!

Din e-postadress: (den publiceras ej)

Har du blogg?

Vad vill du säga?

Trackback