haha ojdå

Hörnenini.. hitta ju lite gamla kommentarer från november förra året, men massa fråååågor.. Haha, hade ju en frågestund som jag aldrig avslutade.. 
Men nu när jag inte har så mycket att göra kan jag ju svara på dom! bättre sent än aldrig, right?;)

1. Är du kär? Ja, det tror jag faktiskt att jag är!
2. säg 7 av dina kompisar! Ruta, Angelica, Sandra, Elias, Jennifer, Jonathan, Sonya
3. säg 4söta människor? Jonte, Linn, Anna, Mange
4. Är din klass bra? Den är helt okej faktiskt, oftast
5. Om du fick ändra en sak med dig själv, vad skulle du välja? Mitt mående
6. om du kunde uppleva ett ögonblick igen, vilket skulle de då vara? =) Den 30 November förra året, så jag kunde hindra allt som hände då..
7. vad har du tänkt gå för gymnasium/linje???? :D det jag har sökt är: 1. frisör på draggen, 2. stylist m. spa på draggen, 3. barn o fritid på draggen, 4. restaurang på östra (fridhem) 5. natur på draggen
8. Glass/godis? godis tror jag..
9. vänner/familj? kan inte tänka mig ett liv utan nåt av dom..
10. dator/tv? dator!

 


från min instagram idag! KOLLA SÅ LITE DAR DET ÄR KVAAAAARR!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka? Klicka då här!

Din e-postadress: (den publiceras ej)

Har du blogg?

Vad vill du säga?

Trackback