tuuuuuuuuuuuuurkland!

åh, är såååå less på att packa.. är nog det tråkigaste so finns.. men snart är jag klar och då är det inte länge kvar tills vi börjar röra oss mot flygplatsen!!:D 
flyger ju till turkiiiieeet ikväll och blir där i en vecka! ÅH, så underbart! är astaggaaadddd, längtar till värmen!


men då vet ni var jag håller hus följande 7 dagar, men jag kommer försöka uppdatera bloggen nån gång ibland under resan! så den inte står helt still, hehe! :D

har inte tid just nu för att skriva om konfan å de.. så det får nog bli efter turre.. MEN KAN IALLAFALL SKRIVA ATT DE VA DET BÄSTA JAG NÅGONSIN VARIT MED OM OCH JAG VILL TILLBAKA DIT MER ÄN ALLT..<3
 
oj så kul jag hade idag!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka? Klicka då här!

Din e-postadress: (den publiceras ej)

Har du blogg?

Vad vill du säga?

Trackback